Translate

niedziela, 16 grudnia 2012

Liebster Blog



"Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę” Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."


Zostałam nominowana do Liebster Bloga przez Piekny. Jak.Lotos, oto pytania dla mnie :

1. Opiszesz siebie w jednym słowie ?
Nie potrafię :(


2. Czynność bez której nie wyobrażasz sobie życia?
Gadanie ;P


3. Jaką masz duszę? (np. artysty)
Nie potrafię tego określić :(


4. Masz jakieś motto życiowe ?
Nie.


5. Najprzyjemniejsza czynność wg. ciebie to?
Taniec, gadanie, ale najbardziej to śmianie się.


6. Muzyka - jaka ?
Nie ograniczam się do jednego gatunku muzyki, lecz mam piosenki, których nienawidzę, np. :



7. Lubisz sztukę ?
Tak, ale zależy jaką.


8. O czym masz swój blog?
O mojej artystycznej twórczości oraz życiu.


9. Masz najlepszego przyjaciela?
Tak, Julkę. Traktuję ją jak własną siostrę. Tęsknię za nią zawsze choć nie widzimy się przez jedynie dwa dni. Nie wyobrażam sobie, żebyśmy się pokłóciły. Chciałabym, aby ta przyjaźń trwała aż po śmierć.


10. Z czego jesteś dumny?
Na pewno z rodziny i przyjaciół.


11. Kim chcesz być w przyszłości ?
Chciałabym zostać prawnikiem lub projektować ubrania do H&Ma, Kappahla, Bershki lub innych.


Pytania dla blogów, które otagowałam ja (powinieneś/powinnaś dostać maila) :

1.Czy kiedykolwiek widziałaś mojego bloga (margaretkowa.blogspot.com) ?
2. O jakiej tematyce blogi czytasz najczęściej ?
3. Często czytasz jakieś blogi ?
4. Prowadzisz bloga ? Jeśli tak, to o czym ?
5. Czy twoim zdanie jesteś oryginalna ?
6. Co najbardziej lubisz jeść ?
7. Jaki jest twój ulubiony kolor ?
8. Jak wygląda twoja wymarzona biżuteria ?
9. Lubisz fotografować ?
10. Lubisz komentować inne blogi ?
11. Czy te pytania były trudne ?

2 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Nie ma za co.
      Miałam wybrać 11 blogów, które nie mają za dużo obserwatorów,więc wybrałam twój i tyle ;)

      Pozdrawiam ^^

      Usuń

SPAM oraz treści obraźliwe będą usuwane.
Wszystkie komentarze są moderowane.
Proszę o nie reklamowanie swoich blogów :)