Translate

niedziela, 9 grudnia 2012

Wstęp

Skoro jesteście tu pierwszy raz to chciałbym się przedstawić. Nazywam się Margaretka. Tego bloga założyłam, aby pokazać innym swoje prace stworzone z masy termoutwardzalnej, czyli modeliny, ale i nie tylko

Jak zaczęła się moja przygoda z modeliną ?

Zafascynowały mnie prace innych osób, więc stwierdziłam, że samemu warto spróbować. Kupiłam sobie zwykłą szkolną modelinę i zaczęłam kleić. Potwornie mi się to spodobało i tak od niedawna stało się to moją pasją.

Skąd wzięła się moja nazwa ?

Nad nazwą zastanawiałam się bardzo długo. Na początku wymyśliłam, że mogę nazywać się  Perła, ponieważ moje imię oznacza perłę, ale stwierdziłam, że nie jest to idealna nazwa. Następnie pomyślałam, że mogę nazywać się Czekoladowa, ale to trochę dziecinne, aż w końcu do głowy wpadła mi Margaretka i tak już zostało. Poza tym margaretka to taki piękny kwiatek, który kojarzy mi się z moim imieniem.


Mam nadzieję, ze ten blog odniesie sukces :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

SPAM oraz treści obraźliwe będą usuwane.
Wszystkie komentarze są moderowane.
Proszę o nie reklamowanie swoich blogów :)