Translate

środa, 26 grudnia 2012

Jeżyk

Kiedyś pewna znana mi osoba miała jeża w domu. Zaczęło się od tego, że znalazła go na podwórku. Następnie przygarnęła, a potem już tylko kłopoty. Jeż ciągle wchodził pod meble, nie mógł się wydostać i trzeba było w nocy wstawać, aby mu pomóc. To na pewno był koszmar, więc został wypuszczony na wolność, a ja się temu nie dziwię. Zaletą trzymania takiego jeżyka w domu jest to, że na pewno fajnie się go ogląda. Ja jeża widziałam tylko dwa razy. Oczywiście chciałabym mieć jeżyka w domu, ale nie takiego, który budziłby mnie w nocy swoim szuraniem. Niedawno właśnie takiego jeża ulepiłam.


A Wy chcielibyście mieć jeża ?


2 komentarze:

SPAM oraz treści obraźliwe będą usuwane.
Wszystkie komentarze są moderowane.
Proszę o nie reklamowanie swoich blogów :)